Monday, May 11, 2009

Mai mult decat se vede

Lumea se schimba mai mult decat se vede sau se percepe ... imi e greu sa traduc ceea ce vad sau percep, de fiecare data insa intorc planul admitand faptul ca din partea cealalta ceea ce vad eu sau simt este cu siguranta diferit. Si cu asta basta, probabil si de ce nu punctez ca e prea mult consum in jur in incercarea de a defini logic cam ceea ce se intampla.
Si uite asa ajung la firul ierbii cunoscatorului de bun autentic si intreb: fac bine ceea ce fac? De ce nu sa inteleg brut ceea ce imi iese in cale asimilandu-i statut de dreptate absoluta ca asa vreau eu in loc sa imi pun macar pentru o secunda creierasul in ipostaza: daca nu e asa totusi?
Am putea vorbi de un fel de drum fara resentimente in acest caz? Sau de mereu si mereu de un drum cu popasuri "second-thoughts"?
Exista un lucru mic in acest microcosmos numit tenis ce disertat in amanunt creeaza intrebari cu raspuns solicitat: nu ca iti faci treaba e important, ci ca poate treaba e eronat facuta!?!
Cum iti dai seama? Te uiti in jur si zambesti, restul vine de la sine :)
Cu drag,

No comments: