Monday, December 8, 2008

Valetul cui sunt eu?

Ma intreb asa retoric de ceva ore vis-a-vis de alegerile princiare ale FRT de peste cateva zile, un subiect destul de delicat atacat deschis totusi in paginile blogului lu coach in trecut fara a influenta sau crea impresia ca as duce crucea vreunui candidat sau candidata. Cel putin asa mi-am dorit. Ce ati VRUT sa intelegi voi, asta e altceva.
Luptele sunt stranse, programele adiacent asemanatoare ca si structura, promisiunile din belsug, oamenii parca sunt diferiti: o regina, un rege, un print si ... generalul. In aceste zile orice afirmatie este repede catalogata, orice opinie directioneaza direct atasamentul sau nu fata de un candidat, orice este repede structurat in functie de urechea ascultatorului ... astfel ca e poate e mai bine sa taci decat sa spui orice. Oare? Oare nu am castigat dreptul de a vorbi dupa decembrie '89? Ba da, dar si pedeapsa celui ce o va face.
Clar este ca nu sunt valetul niciunuia, dar cu siguranta am o opinie. Ce spune fiecare despre fiecare este de cele mai multe ori eronat, dar ce rost mai are sa incercam sa despachetam fiecare lucru? Sunt valetul tenisului. Si doar atat.
Mi-ar place sa avem generalul la comanda, regina la fete, printul la baieti si regele la organizarea turneelor, ultimii trei coagulati de mister Dron.
Mi-ar place sa avem cluburi si sportivi, centru national si loturi nationale, statut-uri legale ale sportivilor si antrenorilor, management si marketing, tenis si tenis ... asta mi-ar place mie.
Si nu numai. Mi-ar place multe. Mi-as dori la fel de multe. Dar cand le spui devii repede valetu' ... valetul cui? Al tenisului dupa mine ... Dar nu asta e elocvent acum. Nu tenisul si ce va urma. Doar cu cine votez. Asta e centrul universului pentru ei. Ei bine, votul e secret. Dar v-am spus ce mi-as dori eu, nu ca altii ce isi schimba decizia la fiecare colt de strada in functie de cine vine la strans mana.
Cu drag,

No comments: